Hatmilliárdos kampánymegbízást kap Balásy Gyula cége Rogánéktól
Van, amit egy járvány sem tud elsöpörni.
Van, amit egy járvány sem tud elsöpörni.
A válságkezelés mára Orbán Viktor egyszemélyes akciófilmje lett, ahol nincs már a színen se a parlament, se az ellenzék. Viszont ez olyan helyzet, amilyennel a NER-nek még sosem kellett megküzdenie – állítja a HVG360-nak adott interjúban Lakner Zoltán. A politológussal elemeztük a kormánynak az önkormányzatokat célzó oldalvágásait, 2008 és 2020 válságait, illetve az akkori és a mostani Orbán Viktor válaszait, a Fidesz szavazóinak lehetséges reakcióit, és a hatalmi kommunikációt, ami a jól bevált recept szerint működik, csak éppen egy vírussal szemben még nem tesztelték.
Vészhelyzetben a korrekt, gyors, pontos információ életeteket ment. A tévinformáció, az elhallgatás és a cenzúra emberéleteket veszélyeztet – figyelmeztet a Magyar Újságírók Országos Szövetsége.
Drukkolok, hogy a magyar laborokban fejlesszék ki a betegséget megelőző vakcinát, de azért az előzmények ismeretében kell némi merészség ahhoz, hogy ennek bejelentését az a kormányfő vállalja magára, aki tudományos tankjával, Palkovics Lászlóval akkora bozóttüzet okozott a szektorban, hogy máig sem győzik oltani.
Évről évre többet költ a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda "kormányzati kommunikációra". 2020 végére a végösszeg a 133 milliárd forintot is meghaladhatja.
Nettó 11,8 milliárd forintos szerződést kötött a Miniszterelnöki Kabinetiroda, hogy a kormány intézkedéseit népszerűsítse.
Az még kérdés, hogy újabb plakátkampány kezdődik, vagy a jelenleg is futó kormányzati kommunikációs kampányokba öntik a pénzt.
Balásy Gyula a kormányzati megbízásokból duzzasztotta óriásira eddigi cégeit.
Balásy Gyula cégei a Rózsadombon készítik majd az új kampányokat.
Bajba került a Facebook, mert sokan a számlájára írják az illiberális erők felemelkedését. Bár a szemrehányás túlzó, Magyarországon tetten érhető a választók masszív befolyásolása az internetes óriás felületén. A kormánynak kedves médiatermékek szinte szőnyegbombázást hajtottak végre a 2018-as választások előtti pár hétben. A nemzetközi támadások miatt a Facebook irányváltást ígér, változtat működésén, és megszűri az EP-választás előtt a politikai tárgyú hirdetéseket. Nagyobb tétje lehet ennek, mint sejtenénk.
Két kézzel önti a pénzt a kormány a tájékoztató kampányba, újabb 10+3 milliárdos megbízást kapott a kormány két kedvenc kommunikációs cége, idén ez már a második tőkefröccs.
A politikai elemző elmagyarázza, miért lenne jó, ha az ellenzék nem azzal szórakoztatná magát, HOGYAN akarja leváltani a Fideszt, hanem előbb arról beszélne, hogy miért és mire. Vélemény.
Erős időszak volt kormányzati kommunikáció szempontjából 2018 utolsó negyedéve.
Több mint 50 milliárd forintot költött kommunikációra a magyar állam 2018-ban.
Ezúttal a CNN harcedzett újságírója pattant le a külügyminiszterről, akibe a jelek szerint senki nem tud belekötni.
A propagandaminiszter szerint az EP-választás tétje, érvényesül-e Soros állítólagos migrációs terve.
Az amerikai Vice News átfogó cikkben elemzi Orbánék szerepét a konspirációs elmélet terjedésében.
Soros György, Gyurcsány Ferenc, IMF – ilyen választ adott a Kormányzati Tájékoztatási Központ arra, hogy milliárdokat buktunk a letelepedési államkötvényeken.
A nemek tanulmányozásával foglalkozó tudományos műhelyek bezárásával Magyarország ostobább lesz más országoknál, és nem tudjuk kezelni majd az új kihívásokat. Vélemény.
Azt, hogy van-e vizsgálandó kérdés, és az milyen empirikus ismeretek alapján járható körbe, gender témában sem az állam jogosult eldönteni. Vélemény.